Neurologija

Neurologija se posebno bavi, opisom i objašnjenjem kliničke slike bolesti koje su prouzrokovane patološkim procesima i lezijama u određenim strukturama nervnog sistema ili poremećajima u njegovom funkcionisanju.

Neurološka konzultacija počinje uzimanjem kompletne medicinske anamneze i neurološkim pregledom.

U toku uzimanja anamnestičkih podataka, prikupljamo informacije o Vašim trenutnim tegobama ili bolesti, razlozima za konsultaciju neurologa, dosadašnjim bolestima, boravcima u bolnici, operativnim zahvatima, ličnim i socijalnim karakteristikama, lijekovima koje uzimate i eventualnim alergijama na lijekove, te bolestima u obitelji.

Nakon uzimanja anamnestičkih podataka i obavljanja odgovarajućih dijelova pregledca, neurolog obično već bolje razumije o kakvim je tegobama kod Vas riječ ili zna kakva bi dodatna ispitivanja trebalo provesti. Dodatna dijagnosička ispitivanja mogu pomoći neurologu da potvrdi dijagnozu i lakše isplanira specifični plan liječenja.

U Poliklinici Atrijum možete uraditi :

Kompletan neurološki pregled

Psihijatrijski pregled

TCD ( transkranijalni dopler)

Na raspolaganju Vam stoji Dr. Rifat Rijad Zaid – neuropsihijatar

Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati na broj 033 467 444 ili nam se obratiti putem mail adrese info@poliklinika-atrijum.ba

Zdravlje Vaše porodice u sigurnim rukama !