Antigen test COVID-19 / SARS-CoV-2  je pouzdan, brzi kromatografski imunološki test za kvalitativno otkrivanje specifičnih antigena SARS-CoV-2 prisutnih u nazofarinksu.

Kako se provodi testiranje ?

Testiranje se provodi iz obriska sluznice nazofarinksa ili nosa.

Prije dolaska obavezna je telefonska najava, a preporuka dolazak automobilom do ulaza u Polikliniku.

Gdje se provodi testiranje ?

Testiranje provodimo svakog radnog dana od 8 do 16 sati u našoj Poliklinici na adresi:

• Džemala Bijedića 185

Antigen test COVID-19 / SARS-CoV-2 je brzi hromatografski imunoesej za kvalitativnu detekciju SARS-CoV-2 antigena iz uzoraka nazofaringealnih briseva individua sa sumnjom na SARS-CoV-2 infekciju u vezi sa kliničkom slikom i rezultatima drugih laboratorijskih testova.

Rezultat je detekcija SARS-CoV-2 antigena. Antigeni se obično detektuju iz uzoraka gornjeg respiratornog trakta u toku akutne faze infekcije.

Za osobe koje imaju neki od znakova COVID-19 bolesti,  preporučeno vrijeme testiranja antigena je rana simptomatska faza tj. prvih pet dana bolesti.

Negativan rezultat testiranja antigena kod simptomatskih osoba ne isključuje u potpunosti prisutnost SARS-Cov-2 virusa jer koncentracija antigena može biti niža od granice detekcije. Ako je rezultat testa negativan, a klinički simptomi i dalje traju, preporučuje se u dogovoru s liječnikom dijagnostičko testiranje PCR testom. Negativni rezultati trebaju se posmatrati u kontekstu skorije izloženosti virusu, historiji bolesti i prisustvu kliničkih znakova i simptoma konzistentnih sa COVID-19.

Pozitivan rezultat antigen testa kod osoba sa simptomima upućuje na visoku vjerovatnost izloženosti SARS-Cov-2 virusu. Preporučuje se obavezno javljanje liječniku i ostanak u izolaciji. Pozitivan rezultat indicira prisustvo viralnih antigena, ali klinička korelacija sa istorijom bolesti i druge dijagnostičke informacije su neophodne da se utvrdi status infekcije. Pozitivni rezultati ne isključuju bakterijsku infekciju ili ko-infekciju sa drugim virusima.

Prednosti antigen test COVID-19 / SARS-CoV-2

Prednosti antigen testova su u tome što vrijeme određivanja pružaju u minutama, a ne u satima. Odlikuju se visokom relativnom specifičnošću 99%,  osjetljivošću >90 % i preciznošću >97,6 %.

Cijena testiranja: 60,00 KM

Uzorak: Bris nazofarinksa, 8:00-15:30

Rezultati dostupni isti dan

Antigen SARS-CoV-2 i influenz/gripa A+B kombinirani hromatografski imunoesej