Akupunktura

Akupunktura je jedna od najstarijih metoda liječenja. Akupunktura je vrsta tradicionalne kineske, indijske i tibetanske medicine.
Ova starokineska metoda se koristi za ublažavanje raznih oboljenja, ali i samih bolova dovodeći u ravnotežu našu vitalnu energiju.

Akupunktura je starokineska metoda liječenja uz pomoć igala koje se zabadaju u određene tačke na koži.

KAKO DJELUJE AKUPUNKTURA?

Vitalna energija (Qi) u tijelu teče putem meridijana kojih ima 12 parnih, simetrično postavljenih i 8 izvanrednih meridijana. Meridijani su povezani s unutarnjim organima i s površinom tijela. Ubadanjem u tačke meridijana na površini kože ispravlja se i harmonizira tjelesna energija, a isplavljuju se patogeni faktori. Na taj način se osnažuje imuni sistem, poboljšava cirkulacija, reguliraju hormoni, povećava energija i smanjuje stres.

KAKO SE PROVODI ?

To je ovisno o dijagnozi odnosno indikaciji za akupunkturu. Tretman započinje nakon upoznavanja akupunkturologa s pacijentom i njegovom povijesti bolesti u razgovoru, te uvidom u dokumentaciju. Najčešće se radi o 8-12 tretmana koji traju 20-30 minuta, 2-3 puta sedmično.

Svjetska zdravstvena organizacija priznala je akupunkturu kao metodu liječenja i sastavila listu bolesti koje se uspješno tretiraju tom metodom:

• periartritis ramena
• sportske povrede
• išijas
• kontrakture i ankiloza zglobova
• reumatski artritis
• tenosinovitis