Sistematski pregled

"Poliklinika Atrijum" nudi preventivni program sistematskog medicinskog pregleda, usmjeren ka poboljšanju i jačanju zdravlja
naših pacijenata. Sistematski pregled je preventivni pregled kojim se nastoji otkriti bolest u ranom stadiju, što u većini slučajeva
omogućuje uspješno liječenje.

Današnji stil života koji se sastoji od dugih radnih sati pomiješana sa čestim poslovnim sastancima, stresnim situacijama,
nezdravim navikama i prehrani sa slabom fizičkom aktivnosti, stavlja naše tijelo pod veliki i kontinuirani stres što uzrokuje
pogoršanje zdravlja i nastanak bolesti.

"Poliklinka Atrijum" je pripremila preventivne programe, koji se fokusiraju na prevenciju oboljenja, pravovremeno otkrivanje
početnih simptoma bolesti i spriječavanje daljnjeg pogoršanja zdravstvenog stanja naših pacijenata.

Zašto je važno obaviti povremene zdravstvene pretrage?

Živjeti zdrav i dug život je ono što većina ljudi žele. Pitanje leži u tome kako ostati zdrav, tako da možemo živjeti duže. Prevencija
je uvijek najbolji lijek za sve bolesti. Pregledi se obavljaju u našoj poliklinici, na najmodernijoj opremi i sa stručnim medicinskim
kadrom. Sistematski pregled preporučuje se učiniti jedanput godišnje.

Ako je učinjen pravovremeno, preventivni pregled može detektirati zdravstveni problem u ranoj fazi prije ozbiljnih zdravstvenih
stanja. Ako se rano otkrije, najvjerojatnije se bolest i može liječiti učinkovito. Spriječiti pojavu neke bolesti ipak je jeftinije nego je
kasnije liječiti, pa važnost sistematskih pregleda tim više dobiva na težini.

Vrste preventivnih postupaka uključuju pregled ljekara internista, ljekara porodične medicine, ultrazvučne preglede, laboratorijske
testove i spirometriju - ispitivanje funkcije pluća. Svi ovi pregledi mogu biti dovršeni u jednom danu, što mi smatramo iznimno
važnim i vrijednim za naše pacijente.

Ponudu sistematskih pregleda pogledajte u prilogu ispod :

Cjenovnik sistematskih pregleda